Compliance
UCZCIWOŚĆ, RZETELNOŚĆ, AUTENTYCZNOŚĆ
Dla nas compliance czyli zgodność to coś więcej niż przestrzeganie zasad i przepisów. TOI TOI & DIXI to zaufane marki o wysokich standardach jakości. Odpowiedzialne postępowanie i wartości takie jak uczciwość, rzetelność i autentyczność są dla nas oczywistością i stanowią podstawę zaufania, jakim obdarzają nas nasi klienci i partnerzy biznesowi każdego dnia. Przyjmowanie odpowiedzialności oznacza również działanie zgodne z prawem. Uczciwość naszych działań biznesowych jest dla nas bardzo ważna. Nie akceptujemy żadnego postępowania, które narusza zasady.
KODEKS POSTĘPOWANIA
Nasze korporacyjne zasady zgodności zostały określone w Kodeksie Postępowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, czy określone postępowanie lub okoliczności w TOI TOI & DIXI mogą naruszać postanowienia Kodeksu Postępowania, innych polityk i procedur, a nawet prawa, takie obawy dotyczące zgodności należy niezwłocznie rozwiązać. Daje nam to możliwość odpowiedniego rozstrzygnięcia potencjalnych problemów i uniknięcia poważnych szkód dla firmy i jej pracowników.
LET US KNOW! SYSTEM DLA SYGNALISTÓW
Oferujemy naszym pracownikom, a także naszym klientom, dostawcom i innym partnerom biznesowym możliwość korzystania z „Let us know!” - systemu dla sygnalistów w celu wskazania ewentualnych naruszeń zgodności. W ten sposób zgłoszenia można składać na całym świecie i przez całą dobę – bezpiecznie, poufnie i, na życzenie, całkowicie anonimowo. Z„Let us know!” - systemu dla sygnalistów należy korzystać w sposób odpowiedzialny. Należy przekazywać tylko takie informacje, które sygnalista uważa za zgodne z jego najlepszą wiedzą i przekonaniem. Nie ma tu miejsca na fałszywe oskarżenia lub wprowadzające w błąd informacje.
Infolinia Compliance:
Telefon +49 2102 9538001
ZGŁOSZENIE ONLINEProcedura ujawniania nieprawidłowości i ochrony sygnalistów w TOI TOI & DIXI
Załącznik nr 1 - lista nieprawidłowości podlegających zgłoszeniu