Logowanie

zaloguj się

Przypomnij hasło

wyślij Powrót

Sukces!

Link do zmiany hasła został wysłany na hello@frogriot.com
ZAMKNIJ

Najczęstsze zadawane pytania

Wszystkie pytania

Produkty

Zamówienie

Finanse

Jeśli nie znalazłeś/łaś pytania, skontaktuj się z nami

Produkty

Do góry
Ile kosztuje wynajem przenośnej toalety TOI TOI?

Najbardziej cenimy sobie zadowolenie naszych Klientów i jakość świadczonych usług, dlatego koszt wynajmu przenośnej toalety TOI TOI zależy od wielu czynników. Chcemy, by nasza usługa była przed wszystkim dopasowana do potrzeb Klienta i spełniła oczekiwania zarówno pod względem jakości usługi sanitarnej, a także była atrakcyjna pod względem cenowym, dlatego też do wyceny potrzebne są nam następujące informacje:

  • Opis miejsca, gdzie ma być wynajęta toaleta TOI TOI, także lokalizacja -> na podstawie tych danych lokalizacyjnych dobieramy typ i rodzaj toalety/toalet TOI TOI. Na podstawie lokalizacji jesteśmy w stanie także określić czas realizacji dostawy. Przykład: budowa/park/sklep/cmentarz/szkoła/warsztat/impreza itp. Lokalizacja: kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer domu/posesji 
  • Przybliżony czas wynajmu -> od określonego czasu wynajmu zależy cena wynajmu (podajemy ceny jednostkowe netto + 8% VAT: za tydzień lub miesiąc)  Przykład: 1 dzień, dwa dni, 10 dni, 2 tygodnie, ok. 3 miesięcy, rok itp.
  • Przybliżona ilość osób korzystających z toalety -> na podstawie tej informacji proponujemy częstotliwość serwisowania,  (serwis = opróżnianie/wypompowanie zbiornika toalety z nieczystości, mycie zbiornika, mycie ścian toalety, zalanie zbiornika środkami sanitarnymi, uzupełnienie papieru toaletowego).  Przykład: 1 osoba, grupa 5-6 osób, około 10 osób, +- 30 osób, +- 100 osób, +- 500 osób, impreza masowa 
  • Przybliżona, preferowana data dostawy sprzętu -> zamówienie można złożyć z dużym wyprzedzeniem. Liczna flota samochodowa sprawia, że przynajmniej raz w tygodniu jesteśmy w danym obszarze, co pozwala nam także realizować usługi w trybie max. do 5 dni roboczych a wybranych lokalizacjach nawet w trybie 24/48h roboczych od dnia zamówienia (dostawa w dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku zamówienia usługi na imprezę data dostawy ustalana jest indywidualnie wg potrzeb Klienta (dostawa 7 dni w tygodniu, także święta).
  • Kontakt do osoby składającej zapytanie (telefon lub adres e-mail) -> kontakt do osoby składającej zapytanie jest niezbędny celem ustalenia szczegółów realizacji.
  • Skorzystaj z Asystenta Klienta, a otrzymasz wycenę w ciągu dziesięciu sekund.


Na jak długo mogę wynająć toaletę?

Czas wynajmu określa Klient i wybór należy tylko do niego. Data „Wynajmu do” może być otwarta (wynajem na czas nieokreślony). W przypadku zamówień bez określonej daty zabrania, Klient zgłasza zabranie sprzętu. TOI TOI realizuje takie zgłoszenie max. do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia.

Jak szybko, w jakim czasie od momentu złożenia zamówienia może być zrealizowana usługa?
Liczna flota samochodowa sprawia, że większość zleceń realizujemy w ciągu 24 godzin. Realizujemy także nietypowe zamówienia, także w trybie ekspresowym w ciągu kilku godzin.


Czym różnią się od siebie różne rodzaje toalet, czy jest różnica w cenie wynajmu?

Szeroka gama typów i rodzajów toalet przenośnych pozwala na świadczenie usług niemal dla każdego Klienta. Szczegóły wyposażenia toalet można znaleźć na stronie www.toitoi.pl. Do dyspozycji Klienta dostępna jest Infolinia 804 204 204, gdzie można uzyskać dokładną informację o cenie, także bezpośrednio u swojego Opiekuna lub Handlowca terenowego. Różnice w cenie to zaledwie kilka lub kilkanaście procent.  Szczegóły wyposażenia toalet można znaleźć na stronie w zakładce oferta.


Jak często należy serwisować toaletę?

Mając na uwadze zadowolenie Klienta, także jakość świadczonych usług zalecamy serwis co tydzień. Dopuszcza się także częstotliwość serwisu co dwa tygodnie, przy spełnieniu określonych zasad i warunków współpracy, np. ilości osób korzystających z kabiny.

Środki sanitarne wlewane do zbiornika mają określoną wydajność i wytrzymałość. Nieczystości w zbiorniku toalety TOI TOI, to fekalia, zatem zaleganie ich dłużej niż dwa tygodnie sprawia, że komfort korzystania z toalety spada. Dodatkowo serwis co tydzień jest serwisem tańszym, dlatego też zawsze polecanym przez naszych doświadczonych pracowników.   

W przypadku imprez obejmujących 2/3 i więcej dni bezwzględnie należy zamówić tzw. serwis pośredni, realizowany zawsze po każdym dniu imprezy. Warto/zaleca się/należy skonsultować ze swoim Handlowcem/Opiekunem daty i przedział godzin takiego serwisu toalet.  

serwis = opróżnianie/wypompowanie zbiornika toalety z nieczystości, mycie zbiornika, mycie ścian toalety, zalanie zbiornika środkami sanitarnymi, uzupełnienie papieru toaletowego. Naprawy usterek powstałych w wyniku normalnego użytkowania.


Kto jest odpowiedzialny za przygotowanie terenu pod wynajęty sprzęt?

Klient zapewnia miejsce dla wynajętego sprzętu, które jest bezpieczne a ustawienie zgodne z przepisami, pozwalające na swobodny dojazd samochodu ciężarowego po nawierzchni utwardzonej. Jednocześnie po stronie Klienta jest posiadanie wszelkich wymaganych zezwoleń związanych z ustawieniem wynajmowanego sprzętu oraz dojazdem do niego.

Zamówienie

Do góry
W jaki sposób mogę zamówić usługę wynajmu toalety przenośnej TOI TOI?

Dla naszych stałych i potencjalnych Klientów uruchomiliśmy niemal wszystkie dostępne na rynku kanały komunikacji, wybór należy do Klienta.

  • elektronicznie za pośrednictwem strony www.toitoi.pl, z wykorzystaniem panelu „Asystent klienta”
  • elektronicznie wysyłając zamówienie na adres dok@toitoi.pl lub na wybrany przez Klienta adres e-mail Przedstawicielstwa  
  • telefonicznie w Dziale Obsługi Klienta pod numerem Infolinii 804 204 204  
  • bezpośrednio w siedzibie Przedstawicielstwa, bezpośrednio u terenowego Przedstawiciela Handlowego

Wszystkie adresy dostępne są na stronie www.toitoi.pl w zakładce kontakt

Jak szybko, w jakim czasie od momentu złożenia zamówienia może być zrealizowana usługa?
Liczna flota samochodowa sprawia, że większość zleceń realizujemy w ciągu 24 godzin. Realizujemy także nietypowe zamówienia, także w trybie ekspresowym w ciągu kilku godzin.


Czy obsługujecie małe miejscowości?

Usługi świadczymy na terenie całego kraju. Posiadamy największą sieć Przedstawicielstw i baz serwisowych w Polsce pośród wszystkich firm świadczących usługi sanitarne, dojeżdżamy raz w tygodniu nawet do najbardziej odległych miejsc w Polsce, najmniejszych miast, wsi.

Kto jest odpowiedzialny za przygotowanie terenu pod wynajęty sprzęt?

Klient zapewnia miejsce dla wynajętego sprzętu, które jest bezpieczne a ustawienie zgodne z przepisami, pozwalające na swobodny dojazd samochodu ciężarowego po nawierzchni utwardzonej. Jednocześnie po stronie Klienta jest posiadanie wszelkich wymaganych zezwoleń związanych z ustawieniem wynajmowanego sprzętu oraz dojazdem do niego.

Jaki przelicznik należy zastosować, by ilość toalet była wystarczająca?

Dla wynajmu długoterminowego:

Przyjmuje się, że jedna toaleta z serwisem co tydzień jest wystarczająca dla 1-10 osób

 Przykład: budowa, 30 osób = min. trzy toalety z serwisem co tydzień 

Dla wynajmu imprezowego: 

Przyjmuje się, że jedna toaleta dla ok. 80 osób, max czas trwania imprezy 8h

Przykład: impreza jednodniowa, czas trwania: max. 8 h, ilość osób ok: 300 


Finanse

Do góry
Czym różnią się od siebie różne rodzaje toalet, czy jest różnica w cenie wynajmu?

Szeroka gama typów i rodzajów toalet przenośnych pozwala na świadczenie usług niemal dla każdego Klienta. Szczegóły wyposażenia toalet można znaleźć na stronie www.toitoi.pl. Do dyspozycji Klienta dostępna jest Infolinia 804 204 204, gdzie można uzyskać dokładną informację o cenie, także bezpośrednio u swojego Opiekuna lub Handlowca terenowego. Różnice w cenie to zaledwie kilka lub kilkanaście procent.  Szczegóły wyposażenia toalet można znaleźć na stronie w zakładce oferta.


Czy Klient jest odpowiedzialny materialnie za wynajętą toaletę?

Tak, Klient odpowiada materialnie za wynajęty sprzęt i jest zobowiązany do jego zwrotu w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu, w jakim został on dostarczony, z wyłączeniem zużycia wynikającego z prawidłowego użytkowania.

Jednocześnie Klient składając zamówienie może wykupić przejęcie ryzyka przez TOI TOI od kradzieży lub całkowitego spalenia (dot. wyłącznie wynajmu na 5 dni lub dłużej). Ryzyko to nie obejmuje uszkodzeń, nadpalenia, zniszczenia, graffiti itp.

Szczegóły oferty można uzyskań pod numerem Infolinii 804 204 204 lub bezpośrednio u swojego Opiekuna/Przedstawiciela Handlowego.

Jeśli nie znalazłeś/łaś pytania, skontaktuj się z nami