Zrównoważony rozwój
W TOI TOI & DIXI zajmujemy się opracowywaniem przenośnej infrastruktury sanitarnej. Nasze mobilne rozwiązania i koncepcje higieniczne wykorzystywane są tam, gdzie są niezbędne. Zapewniając poziom komfortu porównywalny z tym do jakiego mamy dostęp w obiektach budowlanych. Przywiązujemy dużą wagę do prowadzenia naszej działalności w sposób, który oszczędza zasoby i chroni środowisko. Staramy się podążać drogą zrównoważonego rozwoju. Nieustannie ulepszając nasze produkty i usługi, zmniejszając wpływ naszej działalności na środowisko oraz zapewniając naszym pracownikom oparte na szacunku i bezpieczne środowisko pracy, aktywnie przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju. Przebyliśmy długą drogę w tych obszarach od czasu wdrożenia systemu zarządzania zrównoważonym rozwojem w 2022 roku, którą teraz dokumentujemy w naszym raporcie zrównoważonego rozwoju.
Nasza strategia zrównoważonego rozwoju opiera się na trzech filarach: „Produkty i usługi”, „Środowisko” oraz „Pracownicy”. Każdy z tych filarów strategicznych jest podzielony na obszary działania. Taka struktura pozwala nam zarządzać naszymi działaniami w zakresie zrównoważonego rozwoju w sposób systematyczny i długoterminowy. Zapewnia również przejrzystość aktualizacji postępów, które przedstawiamy naszym interesariuszom.
Produkty i usługi
Naszą aspiracją w zakresie naszych produktów i usług jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które spełniają zarówno potrzeby naszych klientów, jak i potrzeby dotyczące zrównoważonego rozwoju. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, zapewniamy najwyższy możliwy poziom higieny, sukcesywnie zwiększając liczbę przenośnych toalet w naszej ofercie, które są wyposażone w umywalki i dozowniki środków dezynfekcyjnych. Nasze zaangażowanie w zapewnienie najwyższego poziomu higieny jest również widoczne w naszej nowej serii TOI HYGIENE+®, w której kluczowe komponenty są wykonane z innowacyjnego materiału o właściwościach przeciwbakteryjnych. Natomiast biorąc pod uwagę zrównoważony rozwój, inwestujemy w długowieczność produktów, efektywność energetyczną i wykorzystanie materiałów przyjaznych dla środowiska. Jednym z kluczowych sposobów, dzięki którym możemy to osiągnąć, jest zwiększenie procentowego udziału materiałów pochodzących z recyklingu w naszych produktach. Nasze toalety DIXI GREEN® są tego doskonałym przykładem, gdyż składają się w co najmniej 50% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, wśród których dużą część stanowią zużyte narzędzia połowowe.
Dane i fakty
12.668.605 SERWISÓW ROCZNIE
425.943 TOALET PRZENOŚNYCH
> 20 LAT ŻYWOTNOŚĆ NASZYCH PRODUKTÓW
Środowisko
Ochrona środowiska jest dla nas niezwykle istotną kwestią, dlatego też aktywnie podejmujemy działania mające na celu redukcję emisji i unikanie zanieczyszczeń. Przykładowo, sukcesywnie przestawiamy naszą flotę pojazdów firmowych na alternatywne technologie napędowe, ponieważ jest to obecnie nasza największa szansa na obniżenie emisji CO2. Poważnie podchodzimy również do kwestii wydajności i poszanowania zasobów naturalnych naszej planety. Doprowadziło nas to do standaryzacji i optymalizacji naszych procesów i usług w celu ograniczenia zużycia wody i chemikaliów do minimum. Prowadzone przez nas na bieżąco badania nad doskonaleniem procesów oznaczają, że stale zmniejszamy nasz negatywny wpływ na środowisko.
Dane i fakty
78 MILIONÓW PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW
36,672 T ŚLADU WĘGLOWEGO
126,943 M³ LITRÓW ŚWIEŻEJ WODY
Pracownicy
Mamy szczególne zobowiązanie wobec naszych pracowników - choćby z tego powodu, że Grupa TOI TOI & DIXI nie odniosłaby sukcesu, jakim szczyci się dzisiaj bez nich, bez ich pracy, zaangażowania i motywacji. Zobowiązanie to obejmuje zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy - obszaru, w którym obniżenie wskaźnika wypadków jest naszym najwyższym priorytetem. Minimalizujemy ryzyko dla naszych pracowników poprzez konsekwentne i bezkompromisowe zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy. Przywiązujemy również dużą wagę do poszerzania i ulepszania naszej wewnętrznej oferty szkoleniowej. To właśnie regularne szkolenia i rozwój zawodowy są kluczem do umożliwienia naszym pracownikom nieustannego pogłębiania wiedzy i doświadczenia. Inwestujemy w ich ciągły rozwój zawodowy, aby mogli utrzymywać swoje umiejętności na odpowiednim poziomie i rozwijać swoją karierę. Oprócz tego aktywnie tworzymy kulturę korporacyjną opartą na otwartości, różnorodności i wzajemnym szacunku. Wymaga to dialogu, a jednym z głównych sposobów, dzięki którym możemy to osiągnąć, są regularne badania satysfakcji pracowników.
Dane i fakty
5,320 Pracowników
2.212 Kierowców serwisowych
44 LATA
Ø STARSZYCH FIRM NA RYNKU